Sunday, August 23, 2015

UniSZA

Hai and Assalamualaikkum.

Sijil Pelajaran Malaysia. Rindu semua kenangan yang ada. Well said sekolah adalah tempat yang paling paling paling seronok akan kau lalui. Even dapat result cukup cukup makan je nyawa nyawa ikan je tapi dapat la pergi unisza. Universiti Sultan Zainal Abidin. Universiti baru yang masih mencari bakat bakat baru :D


"eleh unisza je pun" "eleh tak mohon pun dapat tu" eleh sana eleh sini. hek eleh kau ni tak dapat masuk u letttuwwwwwwwWWwwWW hahahahahahahahaha

Unisza. Okay mcm semua kawan kawan aku tu, semua nk pergi um, ukm and what so ever tu la kan tp aku je pelik nk pergi uia usim unisza jeee. Yela sebab aku fikir aku pun patut berubah jadi baik kan. Hahahaha

Aku bukan nak promote unisza ni tapi betul. Majoriti student pakai tudung, lelaki masuk unisza in sya allah terjaga mata baru hati tu putih hahaha. First time aku datang pun aku mcm "wowww" sangat lain dengan dunia aku yg sbnrnya hahahahahaha aku nak cerita lah kan, yelah sepanjang duduk unisza ni dlm beberapa bulan ni, aku pernah pergi library and then guess what. Ada satu group ni may be tengah buat assigment group. So bila buat assigment group mesti kena bincangkan. Dorang bincang dkt library and then dorang discuss dkt meja. Mmg meja tu besar, meja library unisza tu haaa, besar lah. tp dorang bincang jauh gila. dah la meja tu besar, pastu kedudukan dorang tu mmg jauh dr meja tu, Pastu sederet laki sederet perempuan. Kau tau lah aku ni, orang yg tak pernah kesah pasal hal tu tetibe tgk bende gitu mcm woww. Banyak jahil dari betulnya aku ni hmmmmm

Mungkin kau rasa tu biasa je. hahahaha tapi aku rasa kagum. Lagi satu kan aku ni join PSTD UniSZA. Dia mcm aku pkbm dulu lah, yelah, laki puang campur sembang gelak gelak. Pkbm semua baik tu kalau mintak tolong dorang rajin je tolong. hahaha tp tu la laki pkbm dorang nakal nakal dajjal sikit. hahahahaha well said mmg yg join pkbm ni laki yang gitu gitu. Aku first time join yang macam askar askar ni laki dia baik. Baik dia tu mcm okay selalu jaga ikhtilat. Jaga semua tu lah ish kau tak faham keeee. Aku taktau nk terang gane hahahahahahaahahahaha

Environment unisza ni membawa aura positif. cewwah kau hahahaha kalau orang couple dating, boleh kira dengan jari. Macam kalau kau duk berdua gitu, mesti semua orang lalu pandang kau. Yelah memang lah sekali pandang kau lek je kan, dah kalau kau dating tu dekat cafe habis semua student lalu pandang kau pelik pastu kau sorang yang duk berdua gitu mesti rasa jugak kan sikit hahah tu pun kalau kau jenis firaun sikit hahahaahahahaha sampai aku pernah rasa apesal macam aku sorang je yang jahat dekat sini hmmmm hahahahahahaha

Tapi tak semua baik. well mesti ada sorang dua yang gitu gitu. Tapi in sya Allah lama lama kau duk Unisza kau akan ikut kawan kau yang baik tu. Kawan pun bawak kita pergi syurga. Slow slow apa apa hal pun, okay dah ngantuk

Tidur.
Assalamualaikkum.

HTML Counter